Valentines Day!

Idag har jag..


försökt täcka min finne utan någon luck alls..


"hooker corner" kallar Andy platsen i mitt område där han brukar hämta mig..


vi for till the high school för att hälsa på vår lärare Mrs Wolf..


Andy skrev och ritade ordet Ass på tavlan på varenda lektion när vi gick i skolan (och idag likaså)..




sedan åkte vi och bytte oljan i hans bil och for till mallet för att kika lite..


hann bara komma hem och snabbt byta om innan Valentines Day Dinner med familjen..
















avslutade sedan dagen med Exton Mall och fika på Starbucks med Lennart!




Kom hem till ett nedsläckt hus för i min familj går alla och lägger sig tokigt tidigt. Börjar bli riktigt trött nu och då är ändå bara klockan strax efter elva. Filmen All About Steve får bli tidsfördriv innan jag vilar ögonen inför en dag innehållande biobesök!

Kommentarer
Postat av: Fotoproffset!

Shit va coola bilder!

2011-02-15 @ 13:59:41
Postat av: Ida

Tack!!! Färgen blev helt annorlunda när jag tog bilder idag.. wierd!

2011-02-15 @ 15:20:24
URL: http://idaiamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0