Nedrans mycket shopping..

Vid 10 igår hämtade Terry och Tobe upp mig för att fara till Premium Outlets (igen, hehe)..


Efter att ha shoppat ett tag åkte vi hem till dem (jag och Tobbe kollade på serier på hans dator som jag nu kommer att börja följa) för att invänta Terrys man Frankie så vi kunde åka till en restaurang som heter PF Changs..


Jenny, kolla tårtan, det där är en mattallrik!






Tobbe..


Terry och Frankie..


Någon okänd..


Vi hann bara vakna upp innan det var dags att få skjuts till King of Prussia (som sagt: igen, hehe) där vi strosade i affärer och fikade..


Tobbes nya profilbild på facebook (sa han)..

Det här kommer ju inte bli min profilbild på facebook iallafall..


Vi softade utanför mallet i solen, ca 17 (!!!!) grader..


Kom hem och vilade en stund innan middag med familjen på Applebee's






Jag tog en Santa Fe Chicken Salad, väldigt god!


Mestadels har jag handlat saker som varit på order från andra samt några presenter men inte för mycket till mig själv. Igår fick en vårjacka för 309 (bra pris!) kronor följa med hem och idag köpte jag ett halsband och en tjocktröja. Annars har jag bara köpt två tröjor och 3 par örhängen till mig själv. Jag har hittat så fina örhängen här ska ni veta, två par är såklart fjädrar och halsbandet detsamma men ett par är ett par riktigt stora änglavingar. Jag gillar inte små örhängen eller korta halsband, allt ska vara så stort och långt som möjligt, haha.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag kommer hem, hörni. Vad fort tiden har gått! Lennart kommer och hämtar mig imorgon och då ska vi träffa hennes kompisar här och sedan sova hos henne, det ska bli riktigt kul! Och då vet ni varför det kommer att vara dåligt med uppdatering imorgon. Förlåt förresten för dålig kvalitet på bilderna, jag använde min telefon för min digitalkamera laddade ur, ska ladda den under natten så jag kan ta fler bilder imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är bra att du tar bilder överhuvudtaget :) Och du, är det en chokladtårta jag ser?? Ge mig föfan!!

2011-02-18 @ 07:47:48
URL: http://oneoftheg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0