Söndag

Vi kör på direkt med ett till inlägg - jag hör er jubla på andra sidan det stora blå!

Det här är Lennarts wheels här i USA och bilen känns asmäktig att åka i.


Här är jag i bilen påväg mot Limerick Outlets


Vi shoppar läskigt mycket båda två.. (jag köpte endast två grejer till mig själv!)


Sen stannar vi på Ruby Tuesday för att käka Soup and Endless Fresh Garden Salad Buffé..






Jag beställer en white bean chicken chili soup men tar bara två tuggor. Lennart frågar varför jag inte äter mer av soppan varpå jag svarar att jag inte gillar bönor. Dah. Därför blir dagens tips att inte beställa något med bönor om man inte tycker om det!

Efter ännu mer shopping drack vi varsin kaffe från Starbucks


Här är jag med mitt kaffe och min finne på kinden. Dagens andra tips är att inte klämma finnar som är inte är redo att klämmas för då får man en sån här ful kind.


Lennart lämnade av mig hemma - efter ett snabbt stopp på Wegmans då Lennart aldrig varit där - och har bara ätit middag med familjen och nu slocknar jag snart. Klockan tjugo över nio bara. Tråkiga jag.

På schemat imorgon är att hänga med Andy och sedan ut på middag med familjen. Kanske bio med Lennart på kvällen också!

Kommentarer
Postat av: josefin

Om det inte vore för att jag har saknat dig så j*kla mycket så skulle jag nog döda dig för alla hemska bilder. Tack för en grym helg!

<3

2011-02-14 @ 03:56:57
Postat av: Elin

Bra uppdatering, och bra med bilder!! Det gillas :D <3

2011-02-14 @ 08:37:48
URL: http://oneoftheg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0