Tuesday

Det här är den sista dagen jag har till att slappa fram tills eftermiddagen för resten av veckan är planerad. Imorgon bär det av till Terry för att hänga med henne och Tobbe, kommer hem på torsdag och då blir det familjemiddag, häng med Erin på fredag för då är hon ledig, sleepover hos Lennart följt av att Jills familj kommer på besök på lördag och sedan åker jag hem på söndag kväll. Kul med en massa planer! 

Har precis slängt lite kläder i tvättmaskinen och nu sitter jag med en kopp kaffe och sminkar mig lite, idag ska vi ju på bio och se The Black Swan. Verkar jättekonstig och spännande, hehe.


Såhär såg det härom dagen när Lennart skulle ta ut pengar. Hehe, USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0