Här här här

Det var sju månader sedan jag sist knåpade på ett inlägg på den här bloggen - och nu är det dags igen.

Eller, imorgon kommer det riktiga inlägget för jag är för slö för att orka ta mig ned till mitt rum för att hämta min telefonsladd så jag kan bjussa på några bilder.

Och så är jag så fruktansvärt trött efter att ha suttit på flyg hela långa dagen.

Snart ska jag iväg till Exton och softa en stund med Lennart. Har längtat efter det sedan dagen hon åkte och åh, vad vi ska kramas. Sen ska jag komma hem, skita i att duscha och sedan sova för ögonen åker snart ihop av sig självt på mig redan. Nicky har redan gett som förslag att jag ska sova i hans säng med honom. Kunde inte förmå mig själv att tacka ja då det kan verka som att jag har tendenser till pedofileri.

Vad jag pladdrar på. Nu är jag här iallafall. Woop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0