Häng med Erin och Lennart

Städerskan var här från nio till typ halv tre så jag fördrev tiden med att kolla på tv och läsa bloggar. Det var något segt men sen kom Erin hem och vi åkte iväg och kollade i några affärer. Nu på kvällen har Lennart varit här på middag hos oss och sedan kollade vi en film. Eller ja, jag somnade men Lennart kollade iallafall. Det är fortfarande lite knepigt med tidsskillnaden men det ger nog med sig om någon dag eller så.

Imorgon ska jag och Erin på Shady Maple som är ett frukostställe med sjukt stor buffé. Har laddat min kamera hela kvällen nu också så imorgon börjar jag med att pixxa!


Förra gången vi besökte Shady Maple (där var jag ju något brunare tyvärr..)!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men ska inte Josefin med till Shaaady??

2011-02-12 @ 06:32:05
URL: http://oneoftheg.blogg.se/
Postat av: Josefin

nope, jobbade...Men nångång ska jag dit!! :D

2011-02-14 @ 02:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0