Måndag AKA sista dagen of fun

Färdigpackad! (mina packing-skills är GRYMMA, inte för att skryta.. så är det de man gör ;pPp)


Tog några bilder på mig själv medans Erin duschade




Softade med Meg, hennes bästa kompis ever Nicole och Nicoles dotter Emma och blev tvingad att byta outfit för att jag såg för varm ut


Åkte till Target med Er och testade brillor


Borde ha köpt dessa..


Åt cheeseburgare till middag


Meg kom in och visade hur duktig Libby är på att måla naglar.. NOT


Drog några skämt för Erin och Josh och tänka sig, dom gick hem! (skämten alltså)


Jill stod på tå för att bli lika lång som Gene.. så misslyckades hon totalt


Tog bild på Meg av den simpla anledningen att hon gick förbi


Chillination med min lilla DaveyDave, kollade Toy Story 3 på bio och hängde
(OBS, bild från min dåliga sida)


Tja Dave!


Outfit-bild, jobbigt liv att vara bloggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0