Ida's rules









Somnade klockan 10.30 igår och vaknade 10.30 idag. Det tycker jag var ganska coolt iallafall. Fattar dock inte hur jag kan vara så trött hela tiden? Hade dock en rough day igår och det tog på krafterna att se Erin så ledsen (hon körde bilen) så det kanske var därför jag var så utmattad men det känns som om allt jag gör är att sova. Och shoppa. Köpte mig en dyr jacka igår (dyr i amerikanska mått det vill säga) så nu kan jag inte köpa en tjocktröja från VS.
Impuls-Ida måste skärpa sig lite. Jackan var snygg och tur är väl det.

Har legat ute och solat meg Meggie hela eftermiddagen så jag har fått lite färg, woop! Innan hon kom hem såg jag Remember Me och grinade så tårarna sprutade, haha.

Dags för dusch så vi inte luktar usch,
tja tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0